Pin on the map of Florida showing the location of Destin

Rolling Tides

7 Bedrooms

7.5 Bathrooms

18 Guests

5

Rolling Tides / Steps to Beach / Private Pool / Parking for 7 / 2 Living Rooms / 2 Laundry Rooms


Highlights

Gulf View
Private Pool
Pool Can be Heated with Fee
0.1 Mile to the Beach

Rooms & Bedding

Bedroom 2 -1st floor | King
Half Bathroom - 1st floor
Bedroom 4 - 2nd floor | King
Bathroom 2 - 1st Floor
Living Room - 1st Floor
Kitchen - 1st Floor
Bedroom 1 - 1st Floor | King
Bedroom 3 - 2nd Floor | King
Bedroom 5 - 2nd Floor | King
Bedroom 6 - 3rd Floor | King
Bedroom 7 - 3rd Floor | King
Living Room - 2nd Floor
Laundry Room - 1st Floor
Laundry Room - 2nd Floor
Bathroom 1 - 1st Floor
Bathroom 3 - 2nd Floor
Bathroom 4 - 2nd Floor
Bathroom 5 - 2nd Floor
Bathroom 6 - 3rd Floor
Bathroom 7 - 3rd Floor
Custom Bunk Room | 2 Queen Over Queen Bunk Bed

About the property

Rolling Tides is professionally managed by Newman-Dailey Resort Properties

Gulf Views
Private Pool
Large Outdoor Entertaining Area
7 King Bedrooms with en-suite Bathrooms
Parking for 7 Vehicles
2 Living Rooms
2 Laundry Rooms

As reliable and calming as the Gulf’s tides, Rolling Tides’ three stories, eight bedrooms and impeccably curated interior will wash over you like a gentle blue wave. A new construction Destin vacation rental, Rolling Tides has some absolute gems of extras- each floor has sprawling balconies on the East and West sides; each floor also has a wet bar with a refrigerator (guests will especially love the full size fridge adjacent to the second floor entertainment room), and other than the bunk room each room boasts king beds.

The array of niceties continues on, but before we mention the gorgeous kitchen with its leathered granite counters or the two full laundry rooms or the private pool in the backyard, its time to say that the glorious Gulf of Mexico is at the end of the street…a short one minute walk! In fact, Rolling Tides location is also just minutes away from restaurants, outdoor malls and golf courses.

Yes, Rolling Tides is an exceptional place to call your temporary beach home. It’s spacious enough for several families; features a Primary suite on the third floor with a soaking tub, has plenty of parking on the exterior, quiet places to relax on the interior all of which is wrapped in ethereal shades of blue. At Rolling Tides, happiness is an endless wave.

*This house is located right next door to our Coastal Cove house.

This pool can be heated between October- April for a fee of $50 per day upon request to our office. There is an additional charge for heating requests within 48 hours of check-in.

We require a minimum length of stay during the summer and over holidays.
We do not rent to anyone under 25 or to students

Guests receive a welcome kit with small dishwasher detergent, dish soap, sponge, a roll of paper towels, and laundry detergent. There will be an initial trash liner in each receptacle and a set of toilet paper and soaps for each bathroom provided. Guests will need to replenish supplies for longer stays.


Features & Amenities

Need to Know

  • Direct Property Check-In
  • Dryer
  • Free Wireless Internet
  • Half Bathrooms: 1
  • Heating
  • Iron and Ironing Board
  • Kitchenette
  • Linens
  • Living Room
  • Lodging Type: House
  • Luxury Rental
  • Multiple En-Suite Bedrooms
  • Multiple Laundry Areas
  • No Smoking
  • Our Most Reliable Wireless Internet
  • Square Feet: 5024
  • Washer
  • Wet Bar Area

Entertainment

  • Direct TV or Dish
  • Living Room Smart TV
  • Living Room TV
  • Primary Bedroom TV
  • Streaming Capable
  • TV in Every Bedroom

Kitchen

  • Blender
  • Dishes & Utensils
  • Dishwasher
  • K-Pod Coffee Maker
  • Microwave
  • Oven
  • Refrigerator
  • Standard Coffee Maker
  • Stove

Beach

  • 0.1 Mile to the Beach
  • 300 Feet to the Beach
  • Beach Chairs and Umbrella Service Can be Rented for a Fee
  • Pompano Trail

Outdoor

  • Balcony
  • Deck
  • Fenced Backyard
  • Natural Gas Grill
  • Outdoor Shower
  • Porch

Parking

  • 6 Parking Spaces
  • Driveway Parking
  • Golf Carts Allowed - counts as one of your parking spots
  • Property rules: No RV's, U-Hauls or Trailers allowed

Accessibility

  • 1st Floor Primary Bedroom
  • Interior Stairs
  • No Elevator
  • Walk-In Shower

Book before it's gone!

445 travelers are considering this home for their vacation and 8 are for the same dates as you!

Book Online

Get Quote

Use the calendar to select your dates.

Be Free Bundle

Newman-Dailey Be Free Bundle

Your rental includes the Be Free Bundle, good toward complimentary attraction tickets, free movie rentals and local discounts -- a bonus value on this reservation of ##BundleValue##.

Have a question?


  5.0 (based on 20 reviews)

fit our family well!

Dianne A.

5.0

We had a wonderful time despite the chilly weather that we had this past week . The best part was the location.. easy beach access.. and close to so many places. Newman - Daily is a great company to work with .. you all were very responsive whenever I had a question. We shall return :)

Submitted on Jan 4, 2024

fantastic

5.0

To be able to stay in both homes side by side was absolutely incredible. We were able to entertain from both homes and keep our wedding party together. This made everything much easier than stay in different hotels. Thank you so much for your great customer service you were very helpful from beginning to end. We will be contacting you again for our next vacation.

Submitted on Sep 11, 2023 through destinvacation.com

fantastic stay!

Paige N.

5.0

The house was great! My husband and I invited both of our families to come with us. There was plenty of room so that people weren’t on top of each other. The beds and pillows were comfortable. The kitchen and living area was comfy and roomy. The back deck area was also nice. Short walk to the beach. Very clear instructions on checking in and checking out. We would definitely stay here again with a big group!

Submitted on Jul 15, 2023 through Airbnb

great stay!

David S.

5.0

Incredible place … will be back!!!

Submitted on Jul 4, 2023 through Airbnb

the best of the best

guest

5.0

Rolling Tides was absolutely amazing. It was clean, spacious, highly functional space for large groups. The rooms and bedding were comfortable and roomy. The back yard was a great gathering space. The kitchen table and the bar seating was perfect for seating our large group for all of our meals. We enjoyed having such a large parking area that all of our vehicles fit and no one be blocked in at any time. Of course the close proximity to the beach is the icing on the cake for this trip. The bunk room was perfect for our group of giggling pre-teens. We can't imagine staying anywhere else now. Lots of great memories were made this past week. Thank you ??

Submitted on Jun 24, 2023 through destinvacation.com

1000/10

ZyTayria J.

5.0

Submitted on Jun 20, 2023 through Airbnb

age 40 and up friends and family get away

Sabrina

5.0

This was the perfect place with friends and family. It accommodated everyone. I will definitely go back to this location. The only downside (which is really not a downside). I wish they had a golf cart. Other than that it was perfect

Submitted on Apr 3, 2023

great location and bedroom accomodations!

Maria

4.0

The house is conveniently located to everything especially the beach! It's a short 3-minute walk to the beach with convenient access point. There is a service that provides chair/umbrella set up on the beach. The house is very nice and recently renovated. The bedroom/bathroom configuration of the house is great too! There was ample space for everyone. Also, the backyard patio/pool is excellent for relaxing/grilling after a day on the beach. The management company was responsive to our needs; however, the house is severely lacking in these areas: - proper cookware and utensils. The occupancy level of the house is for a large group so most people staying here will cook. We only had one frying pay and a small saucepan to cook. There was not a single pot (for example to cook pasta). I had to go buy two pots so that we could manage. The management company said they would reimburse me, but they never did. - internet is terrible. We complained but there was really no improvement. We have stayed in many houses in the area and this was the worst experience we've had. It was particularly difficult as some people in our group had to work throughout the week.

Submitted on Mar 28, 2023


Newman-Dailey Response:

Thank you for taking the time to share your experience of your recent stay at our property. We're glad to hear that you found the location convenient, with easy access to the beach and amenities such as chair/umbrella setup. We're also pleased that you enjoyed the recently renovated house, the bedroom/bathroom configuration, and the backyard patio/pool for relaxation and grilling. We apologize for any inconvenience you experienced regarding the cookware and utensils provided. Our goal is to ensure that our guests have everything they need for a comfortable stay, including well-equipped kitchens. We apologize for any miscommunication regarding the reimbursement for the additional pots you purchased. Please be informed that the reimbursement was processed in April, immediately after your stay. We apologize for any delay or confusion in this matter. Regarding the internet, we apologize for the subpar experience you encountered. Reliable and fast internet access is crucial, especially for guests who need to work remotely. We understand the importance of a stable internet connection and the internet company has been to the home and repaired the issue that was affecting the internet. We appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement. We encourage guests to communicate any issues or needs during their stay so that we can promptly address them. Thank you for choosing our property, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

the property was well represented.

Hope D

5.0

We will definitely stay again when we return to the area.

Submitted on Oct 2, 2022 through VRBO

great home

India

5.0

Great home! Had everything we needed. Adding a golf cart and some Bikes would have been a plus. The property manager was very responsive when we needed them. The 4pm check in and early check out was the only negative. Especially for early flights incoming flights and late out going flights. Rooms were very spacious! Overall a great home for my family and the location was Perfect! The pool was a plus. We will be back next year.

Submitted on Aug 5, 2022 through Airbnb

awesome!

Andre

5.0

Awesome home in an awesome location! Very clean and all around an excellent choice for our small group of 12.

Submitted on Jul 31, 2022 through Airbnb

wonderful home and spacious!

Shalandra W

5.0

No complaints!

Submitted on Jul 3, 2022 through VRBO

our forever vacation home

Darla S.

5.0

The name says it all, Rolling with the flow. Our family really enjoyed everything that this house had to offer from the Pottery Barn furniture to the high ceilings and spacious living rooms. The big back yard with a private pool and huge deck allowed us to enjoy an awesome indoor/outdoor living setting. The home is simple and elegant with high end furnishings. Even the artwork hanging on the wall was comforting. I especially liked that you were able to see the Gulf from a couple of the balconies and we could be on the beach in 2 minutes.

Submitted on Jun 24, 2022

beautiful home

Susan W

5.0

Loved our stay. Had everything we needed and more! Great location!

Submitted on Jun 5, 2022 through VRBO

5 out of 5 stars

Maureen

5.0

Submitted on May 24, 2022

beautiful house

Maureen

5.0

It was amazing vacation . So fun so close to the beach. Was just perfect . We will be back !!!! Thank you

Submitted on May 6, 2022

perfect accommodations

Jeffrey T

5.0

We stayed at this house on a men's golf outing. The house was in a perfect location close to all of the restaurants and golf courses. There was plenty of room for our group and everyone in the group said their bed slept great. Will definitely book again on the next trip.

Submitted on May 2, 2022 through VRBO

very happy with the house and amenities.

Liz W.

5.0

The management group did an excellent job communicating via text.

Submitted on Mar 26, 2022 through VRBO

excellent home in a great location.

Mark K

5.0

Very pleased with the home, layout, furnishings,, amenities and proximity to the beach.

Submitted on Oct 12, 2021 through VRBO

5 out of 5 stars

Mark

5.0

Submitted on Oct 9, 2021


Location

No dates selected
Reserve